Danmarks (måske) dyreste dør. Sådan lød overskriften på en stor, digital kampagne, som Publicity i efteråret 2019 planlagde og eksekverede i samarbejde med dørproducenten SWEDOOR.
SUPERIOR collection henvender sig til den kvalitetsbevidste og købestærke dansker, og formålet med kampagnen var således at nå ud til denne målgruppe via en målrettet indsats på SWEDOORs sociale platforme såvel som i medierne.
Mere end 1,2 millioner eksponeringer
Publicity var derfor i løbet af efteråret ansvarlig for udførelsen af kampagnen, som først og fremmest foldede sig ud på Facebook, LinkedIn og Instagram med ugentlige organiske opslag såvel som sideløbende annoncer. Derudover blev SUPERIOR collection synliggjort i landsdækkende medier og i lokale ugeaviser samt ved hjælp af annoncer i nogle af landets største boligmedier, heriblandt Bo Bedre og Alt Interiør.
Ligeledes blev der indgået et samarbejde med influencer Nicolai Klingenberg fra www.my-pleasure.dk, som via sin blog og sociale kanaler spredte kendskabet til SUPERIOR-dørserien yderligere.
I alt genererede den digitale indsats på tværs af SWEDOORs sociale platforme mere end 1,2 millioner eksponeringer og godt 9.000 kliks til dørproducentens hjemmeside. Samtidig nåede kampagnen samlet set ud til knap 400.000 på henholdsvis Facebook og Instagram og opnåede en række omtaler i medierne.