Bliv skarpere på LinkedIn

LinkedIn er for alvor kommet på dagsordenen hos flere og flere virksomheder, og det er der mange gode grunde til.

Som platform er LinkedIn både et professionelt forum til sparring, erfaringsudveksling og opbygning af et fagligt netværk – men sandelig også et godt værktøj til markedsføring, salg og synliggørelse.

Det gælder især – men ikke udelukkende – B2B-målgrupper, som kan blive modtagere af dine budskaber med forholdsvis stor lethed. Formål som (employer) branding, rekruttering, markedsføring og social selling er typiske for personer og organisationer, der anvender LinkedIn aktivt som en del af kommunikationsindsatsen, hvor relationsdyrkelse er et bærende element.

Det er dog ikke kun virksomhedssider og annonceværktøjer, der bør bringes i spil på LinkedIn. LinkedIns algoritme prioriterer – ligesom Facebooks – personligt indhold over indhold fra organisationer, og derfor er employee advocacy, hvor medarbejdere fungerer som ambassadører, vundet stærkt frem.

Både som fagperson og som virksomhed eller organisation er der derfor potentielt meget store gevinster at hente ved en strategisk, velfokuseret og gennemført LinkedIn-indsats.

Kontakt os for at høre mere om, hvordan du kan skabe værdi vha. LinkedIn.