Vores principper

Hos Publicity arbejder vi med positiv synliggørelse af vores kunder, og vi stiller glædeligt vores ekspertise og kompetencer til rådighed for både store og små. Vi tillader os dog at være selektive med, hvem vi hjælper med at sætte en dagsorden og få taletid i pressen og på sociale medier.

Vi er uafhængige af politiske interesser og religiøse overbevisninger. Vi tror dog på god karma, og derfor samarbejder vi ikke med virksomheder og brancher, der kapitaliserer på svage grupper eller minoriteter, krige og konflikter eller generelt andre menneskers ulykke, helbred og generøsitet.

Til gengæld indgår vi glædeligt samarbejde med alt og alle, som deler vores fire værdier om ordentlighed, integritet, seriøsitet og kvalitet. Hos Publicity tager vi nemlig vores arbejde alvorligt som betroede samarbejdspartnere, og derfor er vores værdigrundlag og professionalisme også afspejlet i vores otte principper, som gennemsyrer alt, hvad vi laver:

  • Vi taler vores kunder op, uden at tale andre ned
  • Vi tilstræber gennemsigtighed i forhold til kilder, data og statistik
  • Vi videreformidler ikke falske oplysninger
  • Vi angiver altid afsender på pressemateriale
  • Vi går altid konstruktivt og seriøst til en opgave
  • Vi holder ord og løber aldrig fra vores aftaler
  • Vi overholder god presseskik
  • Vi overholder altid gældende lovgivning og regler

Med store kræfter følger et stort ansvar, og vi brænder for at fortælle gode historier om virksomheder og organisationer, som fortjener en plads i solen. Derfor stiller vi også løbende vores kompetencer til rådighed for velgørende formål, mens vi giver fast støtte til alt fra humanitære og sygdomsbekæmpende organisationer til det lokale kultur- og uddannelsesmiljø