Pressestrategi Pressestrategi

Du er selv ansvarlig for at sikre den løbende, åbne dialog med pressen.

Men dét at kommunikere med og via pressen er en særlig disciplin, der kræver et godt indblik i mediedagsordenen, journalistisk metode og de generelle spilleregler. Har man ikke erfaring med, hvordan journalister arbejder, fx hvordan de vinkler og bearbejder en historie, kan det i bedste fald være vanskeligt at komme igennem med sine budskaber. I værste fald kommer man til at kommunikere forkert og bliver misforstået eller kommer på andre måder galt af sted.

Pressestrategi kræver ekspertviden

Hos Publicity har vi mere end 20 års erfaring med at vinkle og skrive historier målrettet stort set alle grene af dags- og fagpressen. Vi har et godt navn blandt journalister og redaktører i hele landet og har derfor de rigtige forudsætninger for at få deres opmærksomhed. Vi ved, hvem der skriver om hvad, hvordan og hvorfor. Og ikke mindst til hvem.

Vi udarbejder og eksekverer hvert år snesevis af PR- og pressestrategier for alt fra den lokale, mellemstore virksomhed til den store, tunge organisation. Vi kan vores håndværk og sørger for, at dialogen med medierne bliver et relationsskabende samarbejde og skaber værdi for vores kunder.

Kontakt os for et uforpligtende møde og et tilbud på, hvad din pressestrategi kan indeholde.