Visuel identitet & logo

Skab blikfang med et stærkt visuelt fundament.

 

Giv din virksomhed et stærkt visuelt fundament, så målgruppen straks genkender jer. Uanset om de møder jer på print, på nettet, på gaden eller et helt fjerde sted.

I dagens mediebillede, hvor vi konstant bombarderes med informationer og salgsbudskaber, er det nemlig vigtigere end nogensinde med en visuel identitet, der giver gennemslagskraft og får modtagerne til at spærre øjnene op.

En visuel identitet er virksomhedens eller organisationens stemme i markedet fortalt i farver, skrifttyper, grafiske elementer og logo. Det er alt det, du ser – et afgørende element i brandingen, som understøtter virksomhedens ansigt udadtil og adskiller jer fra andre.

Med en gennemtænkt og gennemarbejdet brandidentitet får du et solidt grundlag for din virksomheds kommunikation, som afspejler jeres kernekompetencer og fanger målgruppens interesse. Det lyder måske banalt, men ikke desto mindre har det en enorm betydning.

Sæt dit aftryk

En central del af en visuel identitet er virksomhedens logo. Men hvis du er af den overbevisning, at et logo blot er nogle flotte former og farver, der er sat tilfældigt sammen, kan du godt tro om igen.

Logoet er virksomhedens stempel, og derfor skal designet fortælle hele historien om din virksomhed. Et logo gør dig identificerbar, vækker tilknytning og følelser hos målgruppen, ligesom det bør give et indblik i virksomhedens DNA. Nutidens mange medietyper tilbyder både nye muligheder, men stiller også større krav til dit logo: Det skal være responsivt, tilpasningsdygtigt samt skille sig ud i mængden.

I den kreative proces omsætter Publicity baggrundsviden, budskaber, information og værdier til færdige grafiske logoløsninger, som er tilpasset virksomhedens DNA og relevante målgrupper.

Lad os kontakte dig

Vil du vide mere? Udfyld formularen herunder, og vi vender tilbage til dig.