Nyhedsbreve

Tænk nyhedsbreve ind i PR-strategien.

 

PR handler ikke kun om at blive set de rigtige steder, men i høj grad også om at blive set af de rigtige personer. Formår du at plante din pressehistorie i relevante mediers nyhedsbreve, rammer du netop de personer, der har interesse for din branche, direkte i indbakken.

Kommuniker via eget nyhedsbrev

Mange virksomheder vælger også at udgive sit eget nyhedsbrev. Med det digitale nyhedsbrev, der lander i indbakken med jævne intervaller, får man nemlig en unik mulighed for at tale til dem, der vil lytte og på forhånd interesserer sig for din virksomhed – og måske endda er potentielle kunder.

Her er det ikke nok, at du introducerer modtagerne for alle virksomhedens salgsbudskaber. Nyhedsbrevet skal bruges strategisk og balancere mellem at være news-you-can-use og samtidig på elegant vis få fortalt læseren, hvad der gør din virksomhed og dine produkter interessante.

Hos Publicity kan vi hjælpe dig med at sætte nyhedsbrevet op, så det ikke alene fanger modtagerens blik med en imponerende grafik, men også indeholder tekst, der giver lysten til at klikke ind på din hjemmeside og læse videre.

 

 

Lad os kontakte dig

Vil du vide mere? Udfyld formularen herunder, og vi vender tilbage til dig.