
Vil du skabe opmærksomhed om emner, der betyder noget for din virksomhed? Med et skarpt og målrettet debatindlæg kan du præge dagsordenen og nå beslutningstagere.
Debatindlæg

Vores tilgang til debatindlæg
Med et debatindlæg eller en kronik kan vi hjælpe dig med at skabe debat om emner, der er vigtige for din virksomhed. Det kræver, at du som afsender tør at have kant og indtage en holdning til et givent emne.
Via et debatindlæg kan du som virksomhed eller organisation påvirke dagsordenen og tage din interessevaretagelse til et andet niveau, som understøtter dine andre aktiviteter inden for public affairs. Debatindlægget er således en god vej til at udtrykke holdninger, der har til hensigt at præge beslutningstagere på alle niveauer.
Hos Publicity har vi stor erfaring med at skrive debatindlæg og kronikker på vegne af topledere og virksomheder med henblik på publicering i bestemte medier, således vi rammer netop den målgruppe, som du ønsker at præge med dit budskab.
Case
Her er et par af de virksomheder, organisationer og foreninger, som vi har hjulpet med at deltage i debatten.
Få sparring på dine idéer
Ønsker du en nærmere drøftelse af, om dit budskab egner sig som pressemeddelelse, kronik, debatindlæg eller en helt fjerde presseindsats?
Udfyld formularen, og vi vender tilbage til dig.