
Instagram er perfekt til at styrke din visuelle identitet og skabe engagement med kreativt indhold. Hos Publicity hjælper vi dit brand med at skille sig ud og opbygge stærke relationer til både kunder og influencers.

Vores tilgang til Instagram
Instagram er virksomhedernes visuelle og kreative portefølje. Kravene er nemlig høje til kvaliteten af indholdet – uanset om det gælder de dagsaktuelle stories, almindelige opslag eller videoformatet Reels. Du bør derfor fokusere på kvalitet fremfor kvantitet, når du planlægger dit contentflow på Instagram.
Hos Publicity varetager vi Instagram-konti for både B2C- og B2B-virksomheder, der alle har det til fælles, at de gerne vil dyrke deres brands visuelle udtryk og skabe et fællesskab, som adskiller sig fra andre platforme såsom Facebook og LinkedIn. For B2B-virksomheder kan Instagram eksempelvis bidrage til øget salg ved at kommunikere til slutbrugere med fokus på anvendelsen af de færdige produkter.
Annoncering, som vi kender det fra Facebook
Instagram deler mange af de samme annoncerings- og målretningsmuligheder som Facebook, da de begge hører under moderselskabet Meta. Du kan derfor vælge at annoncere enten separat eller på tværs af de to platforme. Instagram har dog en række unikke og kreative annonceringsmuligheder, der ikke tilbydes på Facebook, men som kan være særligt relevante for netop din virksomhed.
Ud over annoncering udmærker Instagram sig særligt ved de mange influencers, som dagligt anvender platformen. Med en etableret virksomhedsprofil forkorter du dermed afstanden mellem influerende privatprofiler og dit brand.
Case
Vi skaber øget synlighed på Instagram for både B2C- og B2B virksomheder.
Få sparring på din tilstedeværelse på Instagram
Udfyld formularen, og vi vender tilbage til dig.