Vær godt forberedt på den næste krise. Issues management forebygger og eliminerer kriser, før de rammer – og beskytter både din forretning og dit omdømme.
Issues management

Vores tilgang til issues management
Issues management er for virksomheder, der på den ene eller anden måde er i risiko for at blive ramt af kriser. Det gælder særligt virksomheder fra byggesektoren, finanssektoren, fødevaresektoren, industrien, transportsektoren og ikke mindst offentlige virksomheder.
Issues management handler om at håndtere krisen, inden den opstår, og Publicity har mange års erfaring med at implementere issues management i flere af Danmarks største virksomheder.
Fra identifikation til træning
Hos Publicity har vi god erfaring med at varetage en proces, hvor vi starter med at identificere potentielle issues i virksomheden. Intet er for småt eller for stort i en risikoafdækning, og efterfølgende kategoriseres de mange issues efter potentiel indvirkning og uopsættelighed.
Vi får styr på håndteringsstrategi, governance og implementering i form af et etableret beredskab med tilhørende træning. På den måde er du fuldt forberedt og kan langt lettere neutralisere en krise, når den opstår.
Issues management både forebygger og eliminerer kriser, før de opstår, og det kan have afgørende betydning for forretningen.
Stå stærkere mod fremtidige kriser
Lad Publicity hjælpe med at identificere risici, opbygge beredskab og træne dit team, så du kan neutralisere kriser, inden de opstår.
Udfyld formularen, og vi vender tilbage til dig.