LinkedIn er erhvervslivets vigtigste platform for ekspertpositionering, employer branding og netværk. Med værdifuldt indhold og målrettet annoncering kan I engagere målgruppen og skabe resultater. Hos Publicity hjælper vi jer med at udnytte platformens fulde potentiale.

Vores tilgang til LinkedIn
Verdens største erhvervsrettede sociale netværk indtager en central rolle for kommunikationen blandt virksomheder og professionelle i erhvervslivet. Årsagen er åbenlys.
Platformen gør det muligt for virksomheder at positionere sig som eksperter inden for deres branche og hjælper virksomheder til at skille sig ud fra mængden og tiltrække opmærksomhed fra relevante målgrupper. En stærk ekspertposition tiltrækker andre fagfolk og virksomheder, som kan åbne op for værdifulde netværksforbindelser, samarbejdsmuligheder og potentielt flere salg.
LinkedIn er derudover et uundværligt værktøj for virksomheder, der ønsker at positionere sig som attraktive arbejdspladser og derigennem understøtte rekrutteringen af især ledere, specialister og videnarbejdere.
Tilstedeværelse på LinkedIn
Alle virksomheder bør være til stede på LinkedIn med en virksomhedsside. Virksomhedssiden bør ses som en forlængelse af din virksomheds hjemmeside, hvor nyheder, kompetencer, produkter og services samt glimt fra hverdagen kan blive fremvist til både nuværende og potentielle kunder og kolleger.
LinkedIn er således en oplagt platform for employer branding, B2B-salg og thought leadership, men det kræver, at du dedikerer ressourcer til at producere værdifuldt indhold, der beriger din målgruppe og sikrer dig en relevant følgerskare.
Hos Publicity varetager vi i dag content og community management for en lang række private virksomheder og offentlige organisationer, der sikrer, at de både brandes og positioneres som ledende inden for deres felt.
Annonceringsmulighederne er mange
LinkedIn udmærker sig blandt andet ved at være verdens største CV-database. En lang række professionelle – særligt beslutningstagere – rundt omkring i verden har nemlig en detaljeret profil på det sociale netværk, og det er netop den data, der gør LinkedIn til et oplagt værktøj til digital annoncering.
Mulighederne er mange, og de mest gængse målretningskriterier omfatter eksempelvis jobtitler, uddannelse og anciennitetsniveauer samt konkrete virksomheder og brancher. LinkedIn tilbyder ligeledes målretning efter interesser og adfærd samt retargeting og generering af lookalike-målgrupper via installation af et LinkedIn Insight Tag på dit website.
Hos Publicity har vi stor erfaring med at omsætte de præcise målretningsmuligheder til resultater for en lang række virksomheder – uanset om det gælder øget trafik til hjemmesiden, leadgenerering med kontaktoplysninger på potentielle kunder eller noget helt tredje.
Få sparring på din tilstedeværelse på LinkedIn
Udfyld formularen, og vi vender tilbage til dig.