Skip to content
Publicity logo

Vi arbejder med strategisk kommunikation, presse og digital markedsføring for private virksomheder såvel som offentlige organisationer og er sat i verden for at skabe positiv omtale og synlighed for vores kunder.

Om Publicity

Vi identificerer og opdyrker gode historier

Publicity er et førende kommunikationsbureau, PR-bureau og SoMe-bureau i Aalborg.

Vores ekspertise ligger i at identificere og opdyrke gode historier, der understøtter dine mål, værdier og produkter – både i pressen såvel som på digitale og sociale medier. Vi rådgiver strategisk, og vi eksekverer målrettet og effektivt.

Vi arbejder modtagerorienteret og med et skarpt blik for det nødvendige outside-in perspektiv på dit omdømme med henblik på at varetage dine interesser så optimalt som muligt.


Vi er Publicity

Publicity er stiftet af direktør Esben Lind i 2009 og tæller i dag 25 dedikerede kommunikationsspecialister, der arbejder strategisk, taktisk og operationelt med kommunikation.

Vi arbejder langsigtet og på fast basis for en lang række forskellige kunder og investerer i at vide så meget som muligt om virksomheden, branchen og interessenter med indflydelse på driften og væksten. Publicity fremgår af utallige insiderlister, og vi tager både rådgivning og eksekvering overordentligt seriøst.

Kontakt os personligt via en medarbejder eller på mail@publicity.dk, hvis du vil vide mere.


Netværk

Publicity er partner i:
Bond PR

Publicity er sølvspartner i AaB:
AaB

Publicity er sponsor for Wintherhjælpen:
Wintherhjælpen

Publicity er sponsor for A2 Julehjælp:
A2


Publicitys principper

Hos Publicity arbejder vi med positiv synliggørelse af vores kunder, og vi stiller glædeligt vores ekspertise og kompetencer til rådighed for både store og små. Vi tillader os dog at være selektive med, hvem vi hjælper med at sætte en dagsorden og få taletid i pressen og på sociale medier.

Vi er uafhængige af politiske interesser og religiøse overbevisninger. Vi tror dog på god karma, og derfor samarbejder vi ikke med virksomheder og brancher, der kapitaliserer på svage grupper eller minoriteter, krige og konflikter eller generelt andre menneskers ulykke, helbred og generøsitet.

Til gengæld indgår vi glædeligt samarbejde med alt og alle, som deler vores fire værdier om ordentlighed, integritet, seriøsitet og kvalitet. Hos Publicity tager vi nemlig vores arbejde alvorligt som betroede samarbejdspartnere, og derfor er vores værdigrundlag og professionalisme også afspejlet i vores otte principper, som gennemsyrer alt, hvad vi laver:

  1. Vi taler vores kunder op, uden at tale andre ned
  2. Vi tilstræber gennemsigtighed i forhold til kilder, data og statistik
  3. Vi videreformidler ikke falske oplysninger
  4. Vi angiver altid afsender på pressemateriale
  5. Vi går altid konstruktivt og seriøst til en opgave
  6. Vi holder ord og løber aldrig fra vores aftaler
  7. Vi overholder god presseskik
  8. Vi overholder altid gældende lovgivning og regler

Med store kræfter følger et stort ansvar, og vi brænder for at fortælle gode historier om virksomheder og organisationer, som fortjener en plads i solen. Derfor stiller vi også løbende vores kompetencer til rådighed for velgørende formål, mens vi giver fast støtte til alt fra humanitære og sygdomsbekæmpende organisationer til det lokale kultur- og uddannelsesmiljø.