Skip to content
Publicity logo
Kunde

Spar Nord

Publicity og Spar Nord arbejder tæt sammen om at positionere bankens vigtigste eksperter og dagsordener i landets mest toneangivende medier.

I et konkurrencepræget finansielt landskab er det afgørende at være synlig i de rette medier med de rette budskaber. Gennem et tæt samarbejde mellem Spar Nord og Publicity sikrer vi, at bankens eksperter er en fast og naturlig del af den økonomiske dagsorden i landsdækkende medier.

Det gør vi ved kontinuerligt at tilbyde skarpe analyser og perspektiver på aktuelle samfunds- og erhvervsøkonomiske emner såsom boligmarkedet, investering, skat, pension, biløkonomi og forsikring til medier som fx Børsen, Jyllands-Posten, Berlingske, Finans, TV2 og DR.

Med udgangspunkt i vores stærke erfaring med finanskommunikation samt løbende medierådgivning og en proaktiv presseindsats sikrer vi i samarbejde med Spar Nord, at banken optræder som en troværdig og tilgængelig ekspert. Sammen styrker vi bankens position som en af landets mest toneangivende banker og bidrager til, at banken når ud til både beslutningstagere, erhvervslivet og privatkunder med relevant indsigt.

Neel E. Rosenberg, afdelingsdirektør i Spar Nords kommunikationsafdeling

– Vi arbejder konstant på at have en målrettet og strategisk medietilstedeværelse, der understøtter bankens forretningsmål og styrker vores stemme i den finansielle debat. I den forbindelse har vi igennem mange år haft et godt og tæt samarbejde med Publicity, som har et indgående kendskab til mediebilledets mange muligheder og samtidig formår at gøre kompleks ekspertviden til gode og letforståelige historier, der kan give vigtig eksponering i relevante medier.