En ny handleplan skal skabe grundlaget for, at Danmark kan udvikle sig til et af Europas bedste rejsemål for outdoor-turisme. Det skal blandt andet ske gennem udvikling af udvalgte outdoor-tilbud, en sammenhængende infrastruktur og et varieret udbud af kommercielle naturoplevelser.
Derfor har Dansk Kyst- og Naturturisme i dialog med repræsentanter fra blandt andet Erhvervsministeriet, Miljø- og Fødevareministeriet, Naturstyrelsen, og Danske Destinationer udarbejdet en handleplan, der har til formål at skabe rammer, retningslinjer og modeller for udvikling af en forretningsorienteret outdoor-turisme.
Publicity bistod i denne forbindelse med design og produktion af handleplanen samt udarbejdelse af kommunikationsplan, Q&A-materiale, pressemeddelelse og invitationer til pressemøde ved Slettestrand Feriecenter i tæt samarbejde med Erhvervsministeriet.
Presseindsatsen resulterede i en lang række nationale og regionale medieomtaler, herunder Ekstra Bladet, Altinget, HORESTA og et længere indslag i 19 Nyhederne på TV 2. Den omfattende mediedækning svarer ifølge Infomedia til en samlet annonceværdi på knap 800.000 kr.
Læs handleplanen her og se eller gense indslaget i TV 2 Nord lige her.
Skal du have hjælp til dit næste designprojekt eller lancering af et større projekt, så jeres dagsorden får taletid i medierne? Så kontakt chefkonsulent Sanne Nørbjerg på telefon 2343 0044 eller mail sanne@publicity.dk til en uforpligtende samtale.