Swend Bg

Håndværkerklub skal åbne døre til danske boligejere

 

Publicity har hjulpet verdens førende dørproducent med at udarbejde et nyt håndværkerkoncept, der skal fungere som afgørende bindeled mellem SWEDOOR og de danske boligejere.

 

”Din Dørmand” er et nytænkende håndværkerkoncept udviklet i samarbejde mellem dørproducenten SWEDOOR, Publicity og Digital Partners. Håndværkerklubbens formål er at tilføre en ekstra dimension i det samarbejde, som dørproducenten gennem de sidste mange år har haft med tømrermestre rundt omkring i landet. Intentionen er, at et forstærket samarbejde kan føre til en endnu bedre udnyttelse af de forretningsmæssige muligheder for alle involverede parter. 

Din Dørmand tilbyder en lang række fordele for håndværkerne, der blandt andet indebærer øget synlighed i lokalområdet, færre reklamationer og ekspertviden via kurser og uddannelse, flere kunder via leads fra Swedoors hjemmeside og markedsføring på sociale medier samt muligheden for at blive certificeret Swedoor-dørmand.

Lokal indsats skaber resultater

Din Dørmand blev lanceret på Danmarks største byggerimesse BYGGERI’18, hvor mere end 100 håndværkere ansøgte om at blive en del af konceptet. I dag tæller klubben op mod 150 dedikerede SWEDOOR Dørmænd, der hver måned opnår en lang række gratis fordele ved at være en del af klubben. Konceptet indebærer b.la. leadgenerering fra SWEDOORs hjemmeside med op mod 40.000 månedlige besøgende samt løbende Google- og Facebook-annoncering.

Publicity hjælper desuden med at producere værdiskabende inspirationsartikler til www.dindørmand.dk, der har til formål at markedsføre håndværkerne og SWEDOORs produkter overfor slutbrugerne. Publicity bistår derudover med fire årlige pressekampagner, der med udgangspunkt i sæsonrelevante temaer fremhæver den lokale håndværker som lokalområdets dørekspert.

Presseindsatsen har indtil nu resulteret i over 70 medieomtaler i fortrinsvis lokale og regionale medier, der i samspil med den digitale indsats har genereret op til flere ordrer til de enkelte håndværkere.

Læs mere om konceptet på www.dindørmand.dk

 

Ønsker du hjælp til konceptudvikling eller en målrettet presseindsats, der skaber resultater? Kontakt chefkonsulent Sanne Nørbjerg på telefon 2343 0044 til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt.