Indgang

Fårup Sommerland og Publicity styrker samarbejdet

 

Nordjyllands største turistattraktion Fårup Sommerland har valgt at styrke samarbejdet med Publicity.

 

Fårup Sommerland, der flere gange er blevet kåret som Nordens bedste sommerland samt Europas næstbedste forlystelsespark, vil anlægge en mere strategisk tilgang til PR og kommunikation.

Det får nu den nordjyske turistattraktion til at intensivere samarbejdet med Publicity:

- Vi ser et stort potentiale i en mere strategisk PR-indsats, og derfor har vi valgt at styrke samarbejdet med Publicity. Vi tror på, at vi sammen kan synliggøre Fårup Sommerlands mange aktiviteter og udbrede vores kernefortælling om, at de største oplevelser er dem, vi har sammen, lyder det fra Rasmus Mortensen, marketingschef i Fårup Sommerland.

Publicity er blandt andet specialiseret inden for ferieturisme og hjælper i dag Fårup Sommerland med pressearbejde og strategisk kommunikation.

-
Fårup Sommerland er en spændende kunde med mange positive historier at fortælle, så det glæder os, at vi fremover kan fortsætte det gode samarbejde. Turismeerhvervet er utrolig betydningsfuldt for regionen, og det er derfor vigtigt, at vi får formidlet de mange oplevelser, som Nordjylland har at byde på, siger Esben Lind, direktør i Publicity.

Om Fårup Sommerland:

Fårup Sommerland blev etableret i 1975 og kunne i 2015 fejre 40 års jubilæum. Forlystelsesparken er årligt besøgt af cirka 600.000 gæster, hvoraf 80 procent er danske. Fårup Sommerland har en gæstetilfredshed på hele 98 procent og har gennem årene vundet en lang række priser, blandt andet Europas 2. bedste forlystelsespark (Kirmes, 2015, 2016 og 2017), Verdens 3. bedste service (IAAPA, 2015), Danmarks bedste forlystelsespark (2014) og Nordens bedste sommerland (2012, 2013 og 2018). Fårups slogan er ”De største oplevelser er dem vi har sammen”.