Molefestival 07 1200Px

Brochuredesign: Invest in Coastal Tourism Denmark

 

Publicity har hjulpet Dansk Kyst- og Naturturisme med design af fondens seneste brochure, der skal synliggøre investeringspotentialet i den danske kyst- og naturturisme.

 

Kystturismen er det største forretningsområde i dansk turisme med en omsætning på over 60 milliarder og mere end 70 procent af det samlede antal overnatninger.

Der er dog behov for kontinuerlig udvikling for at kunne imødekomme efterspørgslen fra både danske og internationale turister, og turismeaktørerne er således afhængige af investeringer for at kunne udvikle områderne og tiltrække morgendagens turister.

Derfor arbejder Dansk Kyst- og Naturturisme aktivt med investeringsfremme via initiativet "Invest in Coastal Tourism in Denmark" over for relevante myndigheder, operatører, investorer, developere og øvrige interessenter inden for kyst- og naturturismen i Danmark.

Publicity har i den forbindelse hjulpet med at udarbejde en ny, international brochure til fonden, som har til formål at synliggøre af investeringspotentialet i de danske kystområder og skabe øget afsæt for investeringer i kyst- og naturturismen.

Ønsker du hjælp til formidling af din virksomhed eller organisations politiske dagsorden? Så kontakt chefkonsulent Sanne Nørbjerg på mail sanne@publicity.dk eller telefon 23 43 0044.

Brochure Forside
Brochure V1