Ejendomsforvalteren Fokus Asset Management har valgt Publicity som samarbejdspartner til udvikling og rebranding af ”Det nye Kennedy”.
Kennedy Arkaden i Aalborg gennemgår i disse måneder en omfattende renovering, der blandt andet indebærer opbygning og indretning til hele fem nye lejere, som skal udfylde centerets tomme butikslokaler. ”Det nye Kennedy” får således et helt nyt udtryk, som bakkes op af en omfattende rebranding- og kommunikationsindsats.
- I forbindelse med vores seneste udlejninger i Kennedy Arkaden samt udvikling til ”Det nye Kennedy” stod vi overfor en kommunikationsmæssig udfordring med behov for hjælp til en samlet indsats i forhold til hjemmeside, åbning af de respektive nye butikker, men også kommunikation til vores eksisterende lejere og ikke mindst brugerne af centeret, fortæller chef for udlejning hos Fokus Asset Management, Jakob Veino, og uddyber:
- Vores kontor er fysisk placeret i København, så valget af samarbejdspartner i det nordjyske skulle i høj grad være en medspiller, som fra dag ét var i stand til at arbejde selvstændigt og handle som vores forlængede arm.
Valget faldt på Publicity, der i dag varetager en bred vifte af opgaver, herunder pressearbejde, sociale medier samt koordinering og kontakt til arkadens butikker.
- Samarbejdet med Publicity har fungeret fejlfrit og smidigt – og det vigtigste er, at lejerne mener det samme. Jeg sætter stor pris på vores samarbejde og har i den forbindelse konkluderet, at man sagtens kan være fysisk placeret i hver sin landsdel, men alligevel arbejde tæt sammen, slutter Jakob Veino.
Samarbejdet har indtil videre resulteret i kickstart af centerets online-tilstedeværelse på Facebook samt massiv regional mediebevågenhed omkring centerets omfattende renovering og afsløringen af de kommende butikker, som vakte stor begejstring blandt aalborgenserne.