Kunde
Swedoor
Services
Annoncering
Pressekampagner
Webartikler
Publicity har hjulpet en af verdens førende dørproducenter med at udarbejde et nyt håndværkerkoncept, der skal fungere som afgørende bindeled mellem Swedoor og de danske boligejere.
”Din Dørmand” er et nytænkende håndværkerkoncept, som Publicity har været med til at udvikle i tæt samarbejde med dørproducenten Swedoor. Håndværkerklubbens formål er at tilføre en ekstra dimension i det samarbejde, som dørproducenten gennem de sidste mange år har haft med tømrermestre rundt omkring i landet. Intentionen er, at et forstærket samarbejde kan føre til en endnu bedre udnyttelse af de forretningsmæssige muligheder for alle involverede parter.
Din Dørmand tilbyder en lang række fordele for håndværkerne, der blandt andet indebærer øget synlighed i lokalområdet, ekspertviden via kurser og uddannelse, flere kunder via Swedoors hjemmeside samt markedsføring på sociale medier.
Lokal indsats skaber resultater
Din Dørmand blev lanceret på Danmarks største byggerimesse BYGGERI’18, hvor mere end 100 håndværkere ansøgte om at blive en del af konceptet. I dag tæller klubben op mod 200 dedikerede Swedoor Dørmænd, der opnår en lang række gratis fordele ved at være en del af klubben.
Publicity hjælper desuden med at producere værdiskabende indhold til www.dindørmand.dk, der har til formål at markedsføre håndværkerne og Swedoors produkter overfor slutbrugerne. Publicity bistår derudover med årlige pressekampagner, der med udgangspunkt i sæsonrelevante temaer fremhæver den lokale håndværker som lokalområdets dørekspert.
Presseindsatsen har resulteret i over 100 medieomtaler i fortrinsvis lokale og regionale medier, der i samspil med den digitale indsats har genereret op til flere ordrer til de enkelte håndværkere.
Læs mere om konceptet på www.dindørmand.dk