03. marts 2021

Publicity opruster med nye seniorkræfter

Jeppe Redigeret V2 Lowres

Publicity er i rivende udvikling, og det kræver ekstra hænder. Derfor byder vi nu varmt velkommen til journalist Jeppe Hostrup, som fremover skal hjælpe med at løfte den stigende efterspørgsel på forbrugerrettet kommunikation og interessevaretagelse.

Det er kun en måned siden, at Publicity kunne byde velkommen til hele to nye medarbejdere. Nu opruster vi med endnu en kollega for at kunne følge med en stigende efterspørgsel på forbrugerrettet PR og interessevaretagelse.

- Efterspørgslen på forbrugerrettet kommunikation er den seneste tid vokset markant hos Publicity, og vores B2C-team er i rivende udvikling. Det skyldes blandt andet en stigende bevidsthed om, hvordan en struktureret og kontinuerlig tilstedeværelse i medierne kan bidrage til at positionere virksomheder og offentlige organisationer over for forbrugere og politiske interessenter – og corona har kun accelereret denne udvikling, fortæller Sanne Nørbjerg, som er chefkonsulent og teamleder hos Publicity.

For at følge med den positive udvikling har Publicity ansat Jeppe Hostrup, 29 år, som bureauets nye seniorkonsulent. Jeppe er uddannet journalist ved Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og har siden 2015 arbejdet med journalistik og nyhedsformidling for blandt andre Nordjyske Medier og Århus Stiftstidende. Han kommer senest fra en stilling som nyhedsjournalist og livereporter hos TV 2 Nord.

- Jeppe har flere års erfaring fra nogle af landets største regionale mediehuse, og han har således et indgående kendskab til medielandskabet, og hvilke historier der har potentiale til at nå ud over rampen. Det bliver derfor en stor gevinst at få ham med på holdet, lyder det fra Sanne Nørbjerg.

Hos Publicity skal Jeppe primært beskæftige sig med strategisk kommunikation, PR samt rådgivning af bureauets B2C- og B2G-kunder.

Vi glæder os over at have Jeppe med på holdet!