05. april 2019

Himmerland Golf & Spa Resort vælger Publicity

T4A2008

Himmerland Golf & Spa Resort skruer op for ambitionerne og indgår samarbejde med Aalborg-bureauet Publicity.

Forfatter

Sanne Nørbjerg
Bureauchef

Kontakt

sanne@publicity.dk

Sanne

2019 er startet med høj fart hos Himmerland Golf & Spa Resort i form af ny direktør, store investeringer og ambitiøse målsætninger. Det indebærer også et øget fokus på synlighed, og det er Aalborg-bureauet Publicity nu valgt til:

- Der findes få steder, der rummer så mange muligheder som Himmerland Golf & Spa Resort med kombinationen af hotel, restaurant, spa-afdeling, konferencefaciliteter og golfbane. Det gør stedet til noget helt specielt, og jeg ser store muligheder i at få synliggjort det endnu mere. Vi har derfor valgt at indgå aftale med Publicity, der skal stå for både strategisk kommunikation og eksekvering på tværs af kanaler og ikke mindst målgrupper, forklarer Mark Bering, direktør for Himmerland Golf & Spa Resort.

Det Lars Larsen-ejede resort er i slutningen af maj for 4. gang vært for Made in Denmark, der er Danmarks golfturnering på PGA European Tour.

En kunde med stort potentiale

Publicity er blandt andet specialiseret inden for turisme og oplevelser, hvor bureauet til daglig servicerer en lang række offentlige og private kunder. Nu udvides kundeporteføljen yderligere med Himmerland Golf & Spa Resort:

- Himmerland Golf & Spa Resort er et fantastisk sted, og vi er meget tilfredse med at være valgt til opgaven. Resortet indeholder et meget stort potentiale og skal nu for alvor i gang med at indfri det. Det bliver en spændende rejse, som vi glæder os til at være en del af, siger Esben Lind, direktør i Publicity.

Publicity er de seneste år vokset til i dag at være et af Jyllands førende PR- og kommunikationsbureauer. Bureauet beskæftiger i alt 15 medarbejdere og arbejder hovedsageligt med strategisk kommunikation, PR og sociale medier for en lang række virksomheder.