22. april 2016

Publicity bliver guldsponsor i Musikkens Hus

Musikkens Hus Profilbileder

Publicity tegner nu et guldsponsorat i Musikkens Hus og bliver herved en del af et eksklusivt erhvervsnetværk på knap 60 virksomheder.

Forfatter

Sanne Nørbjerg
Chefkonsulent og teamleder - På barsel

Kontakt

sanne@publicity.dk

Sanne

Musikkens Hus i Aalborg er på bare to år blevet et af provinsens førende musikhuse. Det bemærkes af virksomheder og fonde, der nu støtter huset med ikke mindre end 6,5 millioner kroner om året. PR-bureauet Publicity, der allerede i 2014 tegnede sit første sponsorat i Musikkens Hus, har nu valgt at forlænge sin sponsoraftale og endda at opgradere til et guldsponsorat:

– Musikkens Hus er blevet et fremtrædende symbol på den forvandling, som Aalborg har gennemgået og stadig gennemgår. Nye tal fra Gallup viser, at Nordjylland nu er den region, som næstefter Hovedstaden har flest koncertgængere til klassiske koncerter, og det kan Musikkens Hus altså langt hen af vejen tage æren for, siger direktør Esben Lind og fortsætter: – Vi vil gerne støtte den udvikling, som Musikkens Hus er eksponent for, og vi vil endda opfordre andre til at gøre det samme. Vi mener, at billedet af Aalborg både regionalt, nationalt og internationalt ændrer sig i en positiv retning i disse år, og at Musikkens Hus er et vigtigt aktiv i den forbindelse.

Udover støtte til husets og byens udvikling får Publicity også en række kontante fordele gennem sponsoratet i form af billetter til koncerter og arrangementer. Derudover bliver Publicity en del af et stærkt sponsornetværk på knap 60 virksomheder og organisationer:

– Vi er meget, meget taknemmelige for den interesse, som erhvervslivet og fondene viser os. Alene de sidste fire måneder har vi fået 17 nye erhvervssponsorer, og nye bidragydere kontakter os nu uopfordret for at understøtte udbuddet. Det betyder, at vi nu får opbygget et meget stærkt netværk af nogle af de mest toneangivende virksomheder i byen og regionen, og det forbedrer vores muligheder for vedblivende at bygge ovenpå og udvikle tingene, siger adm. direktør Lasse Rich Henningsen fra Musikkens Hus.

Læs mere om sponsorater i Musikkens Hus på http://www.musikkenshus.dk/om-os/profil/sponsorer/.