18. oktober 2021

Fart på udviklingen: Publicity opruster med nye, erfarne kræfter

Billede

Flere virksomheder efterspørger større synlighed i både traditionelle og digitale medier. Derfor har vi hos Publicity endnu en gang været på jagt efter erfarne kræfter til henholdsvis vores B2B-team og digitale afdeling.

Forfatter

Jacob M. Jensen
Chefkonsulent og digital rådgiver

Kontakt

jacob@publicity.dk

Jacob

Vi kigger ind i et travlt fjerde kvartal med stigende efterspørgsel efter større synlighed i mediestrømmen. Derfor har vi i Publicity indhentet to nye profiler, der på hver sin måde excellerer i netop dette.

Bjørn Schioldan, der er ansat som PR-konsulent og projektleder, kommer ind i bureauet med stor erfaring inden for kommunikation og PR. Tidligere har Bjørn hjulpet offentlige og private virksomheder med strategisk velfunderede historier i bureauerne Par No 1 og Publico. Samtidig har Bjørn erfaring med undervisning, senest som gymnasielærer i dansk og mediefag. Hos Publicity skal Bjørn primært beskæftige sig med strategisk kommunikation, PR samt rådgivning af bureauets B2B-kunder.

Foruden B2B-kommunikation beskæftiger Publicity sig også med både B2C-kommunikation og digital markedsføring. Sidstnævnte område er her, hvor Camilla Andersen skal hjælpe eksisterende og nye kunder med at sikre øget synlighed.

Camilla Andersen, der er ansat som Digital konsulent, er en vigtig udvidelse til Publicitys digitale team. Camilla har siden 2017 opnået erfaring inden for sociale medier, content-produktion og digital markedsføring for offentlige og private virksomheder, herunder Aalborg Universitet og Arla Foods. Hun kommer senest fra en stilling som Content Marketer i Scandic Hotels. Hos Publicity skal Camilla beskæftige sig med organisk og betalt indhold på sociale medier samt opbygning af større kampagner på vegne af B2B-, B2C- og B2G-kunder.

Vi ser frem til samarbejdet med vores to nye holdkammerater.