Gitte Dons
Chefkonsulent og strategisk rådgiver
gitte@publicity.dk
Flise- og klinkevirksomheden Mosaikhjørnet har fra årsskiftet skruet væsentligt op for presseindsatsen, hvor alt lige fra produktnyheder til casehistorier skal synliggøres i mediebilledet. I den forbindelse er Publicity blevet valgt til samarbejdspartner på opgaven.
- Vi søgte et PR-bureau, som både har et godt kendskab til byggebranchen, nationale medier og til medierne i Nordjylland, da vi blandt andet gerne vil synliggøre vores Aalborg-afdeling mere, fortæller marketing og PR-manager hos Mosaikhjørnet, Sacha Prosborg.
Formålet med samarbejdet er blandt andet at øge kendskabsgraden til Mosaikhjørnet og synligheden af virksomhedens mange produkter, som bliver solgt til både fagfolk og den almindelige forbruger. Derfor er pressestrategien også målrettet flere forskellige mediekategorier og målgrupper.
- Mosaikhjørnet er en rigtig interessant kunde, da PR-indsatsen skal spænde bredt for at ramme virksomhedens forskellige målgrupper. Her er det nødvendigt med omtaler i både fagmedier, lokale og regionale medier samt nationale forbruger- og boligmedier for ikke alene at positionere virksomhedens produkter som forbrugernes svar på moderigtige boligindretningsløsninger, men også som en professionel og kvalitetsbevidst leverandør til eksempelvis håndværkerne, lyder det fra chefkonsulent hos Publicity Gitte Dons.
De historier, som Mosaikhjørnet og Publicity udarbejder i fællesskab, skal både anvendes i pressen såvel som på Mosaikhjørnets sociale medier, hvor de skal inspirere og aktivere følgerne.
Mosaikhjørnet har over 55 års erfaring inden for flisebranchen og afdelinger i både Glostrup, Brønshøj og Aalborg. Du kan læse mere om virksomheden her.