Publicity A/S
Bygaden 20D - 9000 Aalborg
Har dit budskab et mere kommercielt udgangspunkt, end hvad en pressemeddelelse kan magte, kan den betalte artikel være den oplagte vej at gå.
De fleste større mediehuse arbejder i dag med native-konceptet, der kort fortalt er annoncering i et redaktionelt format. Der er altså tale om digitale advertorials, sponsorerede artikler eller ”reklameartikler”, men de kan være lige så populære som de redaktionelle artikler, som de deler placering med. Derudover egner de sig godt til at dele, like og kommentere på de sociale medier. Nogle nyhedssites arbejder stort set udelukkende med betalt indhold og har god succes med det.
Professionel hjælp
Nem læsning er ofte svært at skrive. Vi har stor erfaring med udarbejdelsen af artikler og journalistisk arbejde, og vi arbejder fast for flere større samarbejdspartnere, herunder danske mediehuse såvel som direkte for vores egne kunder. Vores tekster er altid professionelt udført og leverer de ønskede budskaber på en læseværdig måde, der sikrer flest mulige klik.
Publicity A/S, Bygaden 20D - 9000 Aalborg
mail@publicity.dk
CVR: 32365612