Instagram

Engager dine målgrupper med kreativt indhold.

 

Instagram er i vækst verden over, og Danmark er ingen undtagelse. Instagram er virksomhedernes grafiske og kreative portefølje. Kravene er nemlig høje til kvaliteten af indholdet – uanset om det gælder de dagsaktuelle stories eller almindelige opslag. Du bør derfor fokusere på kvalitet fremfor kvantitet, når du planlægger dit contentflow på Instagram.

Hos Publicity varetager vi Instagram-konti for både B2C- og B2B-virksomheder, der alle har det til fælles, at de gerne vil dyrke deres brands visuelle udtryk og skabe et community, som adskiller sig fra andre platforme såsom Facebook og LinkedIn. For B2B-virksomheder kan Instagram eksempelvis bidrage til øget gennemsalg ved at kommunikere til slutbrugere med fokus på de færdige produkter.

Annoncering som vi kender det fra Facebook

Instagram-annoncering varetages bedst via Facebook Business Manager, og platformen deler således de mange annoncerings- og målretningsmuligheder, som Facebook tilbyder. Du kan vælge at annoncere enten separat eller på tværs af de to platforme.

Ud over annoncering udmærker Instagram sig særligt ved de mange influencers, som dagligt anvender platformen. Med en etableret virksomhedsprofil forkorter du dermed afstanden mellem influerende privatprofiler og dit brand.

Lad os kontakte dig

Vil du vide mere? Udfyld formularen herunder, og vi vender tilbage til dig.