Twitter

Sæt dagsordenen og varetag dine interesser på samlingsstedet for beslutningstagere og meningsdannere.

 

Twitter betegnes af mange som et nichemedie, der primært anvendes af journalister, politikere og erhvervslivets top. Det er heller ikke langt fra sandheden, og netop derfor bør din virksomhed overveje at deltage i samtalen om aktuelle emner, der kategoriseres via hashtags.

Twitter er en mikroblogging platform, som især udmærker sig ved at være et emnespecificeret netværk, hvor nyheder og igangværende begivenheder danner rammen for indholdet. Aktualitet vejer derfor højt, og som virksomhed eller repræsentant for en virksomhed har du derfor mulighed for at tale ind i relevante emner og præge dagsordenen.

Af samme årsag anvendes Twitter af flere virksomheder som et værktøj til thought leadership, formidling af viden og interessevaretagelse. Indgår public affairs eller public policy allerede som en del af din virksomheds aktiviteter, er Twitter derfor en helt oplagt platform.

Som virksomhed kan du desuden gøre brug af Twitters annonceringsmuligheder, der både kan sprede dine tweets ud til relevante målgrupper samt skabe trafik til din hjemmeside.

Lad os kontakte dig

Vil du vide mere? Udfyld formularen herunder, og vi vender tilbage til dig.